Maksutavat ja toimitusehdot
Good Mission Oy 3110844-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy yksittäisiä ohjevideoita, verkkokursseja sekä verkkovalmennuksia (myöhemmin tuotteet) yksityishenkilöille, yrityksille ja julkisille toimijoille Suomessa. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: moi@goodmission.fi
Postiosoite: Sireenitie 12 A 4, 36200 Kangasala
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/.
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku.
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksen yhteydessä asiakas luo itselleen tunnukset kurssialustalle, jossa hänellä on tuotteen kuvauksessa määritelty katseluoikeus ostamiinsa tuotteisiin.
Peruutukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus ostopäivästä laskien, ellei digitaalisen tuotteen sisällön toimittamista ole todennettavasti jo aloitettu. Koska verkkokaupan yksittäiset videot ja verkkokurssit ovat asiakkaan käytettävissä välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen (jolloin myös niiden toimittaminen alkaa välittömästi), niillä ei ole peruutusoikeutta. Verkkovalmennuksissa asiakkaalla on oikeus peruuttaa valmennus verkkokaupan ilmoittamaan tilatun verkkovalmennuksen aloituspäivämäärään asti, kuitenkin enintään 14 vuorokautta tilauksen tekemisestä. Tilauksen todentamisessa käytetään verkkokaupan asiakkaalle toimittamaa tilausvahvistusta.
Mikäli asiakas haluaa peruuttaa tekemäsi tilauksen, ota yhteyttä sähköpostitse moi@goodmission.fi. Viestiin tulee sisällyttää asiakkaan nimi, yhteystiedot sekä palautettavan tuotteen nimi sekä päivämäärä, jolloin tilaus on tehty.
Peruuttamisoikeus ei koske tapauksia, joissa asiakas ei esimerkiksi laiteongelmien tai teknisten taitojen puutteen takia pääse käyttämään sisältöä sille määritetyn käyttöajan sisällä. Tällöin käyttöoikeutta voidaan kuitenkin erikseen pyydettäessä pidentää. Ota tällöin yhteyttä sähköpostitse moi@goodmission.fi.
Reklamaatiotapauksissa käydään neuvottelu asiakkaan ja valmentajan kesken ja valmentaja tekee päätöksen mahdollisesta hyvityksestä asiakkaalle. Asiakkaan tulee tällöin ottaa yhteyttä valmentajaan sähköpostitse.
Mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla, mutta kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.